lördag 5 april 2008

Imorgon blir det kalas!

Jag har haft en ovanligt trevlig fredag måste jag säga.
På dan har jag varit ut två svängar bara för att det har varit sånt underbart fint väder. Träffade på Mia & Meja när jag var på väg ner till Ica. Sedan pratade jag en snabbis med faster & Tom. Hejade även på lillkussen och nu på kvällen har Ida varit på besök, har inte träffat henne (förrutom 5 minuter på Ica) på flera år så det var jätteroligt att hon kom över en stund.

Efter Ida hade gått så gav jag Kevin gröt och sedan satte jag igång med smörgåstårtan till Christer. Blev ganska nöjd med resultatet faktiskt, hoppas bara att den smakar bra också :)
Lägger upp en bild så ni får se..


Men nu ska jag krypa ner under täcket för har mycket att göra imorgon också.

ciao!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer