tisdag 22 april 2008

Underbar födelsedag

Det här måste jag säga har varit en av de bästa födelsedagarna i mitt liv. Det har varit fullt ös och sjukt roligt. På förmiddagen kom mamma och Lasse över, vi åt en massa kakor och pratade ett tag innan de var tvungna att gå till jobbet. Sen på eftermiddagen ramlade det in folk; Först kom pappa och Leck, sen syrran, farmor, Helena och Jeanette. Sen efter en stund kom Bella och sist men inte minst kom Matthias och hans kompis Martin hit så det var verkligen fullt hus med alla här samtidigt. Vi spelade Wii och snackade skit i flera timmar :) Matthias och Martin kom inte iväg förrän 22 nu på kvällen och när de åkte kom Christer hem. Så nu ska jag göra mig i ordning och sova.. upp tidigt imorgon för att åka till stan med pappa. Jag ska nämligen fixa mitt och Christers nya datorbord imorgon, det är pappas present till mig :) På tal om presenter så har jag fått pengar, blommor, en ängel och en jättefin lykta av syrran (hon måste läst mina tankar) och självklart en massa gratulationer som jag är jätteglad för. Kan bara kortfatta denna dag med ett ord; underbar.

usch vad drygt detta inlägg blev men det kan inte hjälpas när man svävar på små moln :)

Nu ska jag hoppa ner i sängen.

Tack för att gratulationer!

ciao!
jonna
ett år äldre

ps. det verkar inte gå att ladda upp bilder just nu så ni får gå in på min bilddagbok istället. Här har ni adressen; http://jonkev.bilddagboken.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer