måndag 21 april 2008

Ny vecka


Jahopp nu är det ny vecka igen. Ännu en händelsefull sådan som väntar dessutom. Mycket att göra, men så är det alltid. Det var tur att jag vaknade tidigt (killarna sover fortfarande) för jag har miljoner saker att ta i tur med idag. Först ska jag se till att få lite energi i kroppen (frukost) sedan ska jag plocka undan i köket (bombnedslag på mitt köksbord) och sedan ska jag dyka ner i matematikboken. Har kommit efter som tusan och måste räkna ikapp så jag är redo till nationellaprovet som är i maj. Ikväll är det tydligen något med naturkunskapen också, jahopp, så det blir väl stan fram mot eftermiddagen men först innan dess ska jag till pappa och äta varmrökt sik, finns det något godare? :)

Helgen har varit ganska lugn. I lördags fixade jag lägenheten i Årsta, sen var jag, pappa och Leck runt och shoppade lite innan vi åkte hem. Lördagskvällen drack jag och Christer vin och spelade Mario Kart på Wii. Igår jobbade jag mellan 10-15, det var en lugn dag så jag och Camilla stressade inte direkt. Åt Lamm på jobbet.. vet ärligt talat inte om jag gjort det tidigare, det smakade helt okej iaf men lite väl lite kött. Potatisen med rödvinssås var ju bäst så klart ;)

Nej nu ska jag äta frukost.

ciao!
/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer