måndag 28 april 2008

Find the happiness

Jag behöver bara ta en snabb titt på min son så fylls hela min kropp med glädje och lycka. Det är underbart att vara mamma :)

Idag har jag fått mycket gjort. Upp tidigt imorse och började på en gång att fixa i lägenheten. På eftermiddagen åkte jag med pappa och Lek till Östhammar för att handla på coop bl.a. Hittade även blomlådor (det blev vita istället för de jag hade kollat ut på ikea) så nu ska jag bara köpa jord och blommor, vet vilka jag ska ha och de finns billigt på Ica som tur är så om jag hinner ska jag köpa dem imorgon.

Har även varit och beställt tårta till Kevin idag. Ska bara fixa lite grejer till den och maila Bettan så blir det nog bra sen :)

Men nu ska jag spela en snabbis innan det är dax att krypa ner under täcket.

ciao!
/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer