tisdag 15 april 2008

Grattis!!

Stort Grattis till min kära vän Emma som fyller 23 år idag. Hoppas du får en underbar dag gumman.


Första dagen på nya jobbet idag. Självklart prickade jag in den månliga veckofasen i alla kvinnors liv med början igår kväll. Jippi! Min kropp är rolig den.
Har inte heller kunnat sova så gott inatt, vaknade vid 2 och trodde att jag hade försovit mig sen efter det var det svårt att somna om så det blev mycket vridande och vändande hela natten men känner mig ändå ganska pigg. Det lär väl bli att hoppa i säng tidigt ikväll istället.

Men nu ska jag packa ihop lite grejer som jag ska ha med mig.

ciao!
/jonna

2 kommentarer:

  1. Vad roligt med nytt jobb! Vad är det för jobb?
    Hälsa grattis till Emma från mig :)

    SvaraRadera
  2. Ja okej, hur mycket får du jobba där då?
    Man har ju hört massa skit från herrgårn, hur dom behandlar anställda osv. Men vet några som jobbat där den senaste tiden som faktiskthar tyckt det varit bra!

    SvaraRadera

Kommentarer