fredag 4 april 2008

Ny blogg, det känns bra.

Ja jag tror faktiskt att jag kommer fortsätta blogga här. Lite finare design än på min nogg-sida som jag hållt fast vid under en lång tid http://www.nogg.se/j0nna

Hur som haver, haft en bra dag. Hunnit med lite grann av allt det som stod på "att-göra-listan". Imorgon blir det däremot stressigare då jag måste städa, göra smörgåstårta, plugga och så har jag ju lillen så klart. Men det måste gå för på söndag kommer gubben min hit för att fira sin 33-årsdag. Sedan ramlar det väl in folk under dagen så det lär inte bli en lugn stund.

Nu har lillen somnat så jag bör nog passa på att plugga lite historia & matematik eftersom jag har prov i dessa ämnen i nästa vecka...

Lägger upp en liten underbar bild på min lilla älskling.

ciao!
/jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer