måndag 26 september 2011

Baka baka liten kaka :-)
Japp idag ska jag baka. Både gotta och nyttigt är det tänkt. Jag ska ge mig på att göra cupcakes, vilket det var ett tag sedan jag gjorde. De är ju så himla goda, fast jag brukar ju bara äta en och sedan ge bort till grannarna :-P Mina karlar här hemma får hjälpa till att äta ;-) Sedan ska jag även göra ett bröd, på ett recept som jag fått från mina fina vänner i Uppsala; Emma & Rasmus. Det är sånt otroligt gott bröd som innehåller gojibär (mums!). Nyttigt dessutom, vilket så klart gör det ännu bättre. Så slipper vi handla bröd den här veckan.

Ska sätta mig och plugga en stund först innan jag tar tag i bakandet. Ikväll tänkte jag sätta mig och fortsätta med Kevins lapptäcke också.

Bilder kommer!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer