måndag 12 september 2011

Måndagspyssel

jag och min lilla skrutt!
Ny vecka och den började så klart med vab eftersom lilleman hade feber igår. Idag är han dock feberfri så han fick följa med mig till skolan för att hämta lite papper. Vi är hemma och myser på tills imorgon när han får gå till förskolan igen. De första timmarna här på morgonen har vi tittat på film och nu sitter lilleman och spelar "Cars 2" på PS3an :-) Efter lunch tänkte jag ta med honom ut på en liten promenad. Ska leta efter lite höstlöv att använda för att göra lite höstdekorationer. Återkommer med bilder lite senare ;-) Jag ska ta tag i lite hemmafix. Funderar även på om vi ska ta och baka lite bullar, T efterfrågade nämligen vaniljbullar och det var längesen jag bakade bullar så det skulle vara kul. Perfekt mamma-son-pyssel också tycker jag.

Nu ska jag läsa lite bloggar och sedan ta tag i det där hemmafixet.

Önskar alla en bra start på nya veckan.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer