fredag 9 september 2011

Strax

Förra hösten när jag och lilleman var ut på en skogspromenad och samlade kottar & kvistar :-)
Alldeles strax ska jag åka och hämta ungarna på förskolan och sedan gubben på jobbet innan det bär iväg till Losjö :-) Ska bli riktigt härligt att komma iväg över helgen. Imorgon ser det ut att bli bra väder så då blir det korvgrillning och förhoppningsvis skogspromenad med barnen :-) Det kommer bli riktigt kul. Jag älskade att vara i skogen när jag var liten, under sommarhalvåret så levde jag mer eller mindre i skogen runt gatan där jag växte upp. Min "partner in crime" var min barndomsvän Olle. Gu' vad bus och tok vi hittade på i Upplandsskogarna :-) Jag minns så väl "groddammen", stora stenen och vår klätter-gran. Även de häftiga "grottorna" som man kunde krypa ner i när man var liten. Inte tänkte man alls på att det kunde finnas ormar, grävlingar eller andra läskiga djur där nere i mörkret. Tänk vad härligt att vara så där orädd nu när man är vuxen också.

Kameran åker självklart med till Losjö så efter helgen kommer det förhoppningsvis bli ett inlägg med en massa mysiga bilder från våran lilla tripp.

Vill även passa på att önska alla en mycket trevlig helg.

På återseende!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer