lördag 17 september 2011

Buskrensning


Idag har min karl varit riktigt duktig. Han har kört iväg en massa skräp med grannen och dessutom rensat bort en rätt stor del av häcken som växte in på tomten. Just nu håller han och Kevin på att städa upp där ute, mina duktiga killar :-)

Vi har även intagit en lunch på Max, där vi träffade på T's bror med familj. Trevligt med lite extra sällskap under lunchen :-)

Jag har inte hunnit iväg till förrådet ännu, men funderar på om jag ska ta mig iväg nu. Ska bara prata med T först och höra om han behöver hjälp med något. Ska se om lilleman vill följa med mig men det tvivlar jag på. Han tycker det är så himla kul att få hjälpa T i trädgården och han är väldigt duktig på att hjälpa till. Gnäller inte, sliter på bra för sin ålder och ger sig inte i första taget. Blivande arbetsnarkoman kan tänkas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer