onsdag 28 september 2011

Crazy!!

Snacka om att livet kan göra helomvändningar på en pisskvart! Det gjorde mitt idag.
Nu på morgonen skickade jag in en intressaansökan på en utbildning jag tyckte kändes intressant. Men eftersom den startade i augusti så trodde jag att jag skulle få info skickat om den till mig så att jag kunde fundera på att söka den nästa höst när den startar igen. Men så blev det inte! 40 minuter senare var jag antagen och fick veta att jag börjar NÄSTA VECKA! Hur gick detta till egentligen? :-P Men det känns kul och spännande. Nu vet jag iaf vad jag kommer att sysselsätta mig med de närmaste två åren ;-) hehe

Nu ska jag göra mig i ordning, gå iväg till bussen för att åka in till stan och luncha med min älskling. Sedan har jag möte med min arbets-coach, vilket känns lite onödigt nu, men men :-P

Önskar alla en härlig dag!

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer