torsdag 22 september 2011

Men då!

Jaha, då har man gått och blivit sjuk då. Ont i halsen, hosta och allmänt trött och seg. Sov i 13 timmar men vaknade och kände mig nästan värre än när jag gick och la mig. Nu, efter ett långt varmt bad, känner jag mig dock liiite piggare. Tänker inte göra några större ansträngningar idag för då kanske man hinner piggna på sig så man orkar göra något i helgen istället.

T har verkligen huggit i nu när jag mått dåligt och fixat allt med barn och hem. Underbar är vad han är min fina! Jag är så glad att jag får dela min vardag med en sån härlig karl som han :-) och nu ligger jag här i soffan och längtar tills han och ungarna kommer hem. På tal om ungarna.. de är ju för söta, imorse när de var på väg ut genom dörren så ropade T åt mig (som fortfarande låg kvar under täcket); "Hejdå darling" och direkt efter ropade lilla L; "Hejdå darling" :-) Man kan ju inte annat än smälta, hihi. Lilleman kom och gav mig en stor kram och en puss på pannan också innan de åkte. Mammas kille de där.

Hoppas jag mår bättre imorgon så man får något gjort. Min engelskabok låg i brevlådan idag så det skulle vara skönt om man kom vidare med studierna inför nästa vecka när det är lektioner igen.

Nu ska dra upp filten till hakan igen och invänta mina fina.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer