torsdag 8 september 2011

Städa!


Som ni kan se så behövs det städas i vardagsrummet... jag tänkte att jag skulle ta tag i det nu. Jag skulle verkligen vilja få ner "stentavlan" och hyllan till vänster om den, men tror inte Mr.T går med på det :-P Jag som är pedantisk (som en tok) och dessutom vill att allt ska vara "jämnt" i inredningen blir lite lätt tokig på att tavlan inte hänger mitt på väggen och att nedersta kanten på hyllan inte hänger i linje med tavlans nedersta kant. Det blir lätt lite smått jobbigt att tänka så, men inget jag styr över :-P Skulle vilja ha något helt annat på den där väggen men då det finns tusen andra projekt som ligger över detta på att-göra-listan så får jag försöka stå ut helt enkelt :-) Jag ska ta och städa undan här nu och sedan får ni se bild i bättre kvalitet och ett vardagsrum i lite mer ordning än ovan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer