onsdag 21 september 2011

Inte riktigt...

Dagen har inte riktigt blivit som jag tänkt mig. Efter ha ätit frukost ringde T och berättade att de ringt från förskolan för att lilla L ramlat och slagit upp ett jack i pannan... lillgummsan :-( Så jag följde med T dit för att ta med lillan till vårdcentralen där de fick plåstra om henne. Hon var så himla duktig, inte en tår. Sedan tillbaka till förskolan och det var full fart på en gång.

Sedan hem igen och jag bäddade ner mig på soffan på en gång eftersom jag tydligen fått feber nu. Så typiskt! Känner att halsen inte är nå vidare så just nu är jag glad att min engelskalektion är inställd imorgon. Får kurera mig ett par dagar så man kanske orkar hitta på något i helgen.

Tänkte, trots feber, sätta mig och påbörja lapptäcket nu.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer