fredag 23 september 2011

Finally Friday!

min fina :)
Äntligen fredag, vilket innebär fredagsmys med mina fina. Jag mår bättre idag så jag ska försöka orka med att ta tvätten och städa undan i källaren. Idag ska vi nämligen grilla korv med ungarna i öppna spisen ;-) Det ser de verkligen fram emot. Fredagsmys när det är som bäst.

I övrigt så blir det nog rätt lugnt idag trots allt. Jag vill vila rätt mycket ändå eftersom jag vill orka med skolan nästa vecka.

Lilleman var så söt imorse, kröp upp bredvid mig i sängen och gav mig en stor kram och en puss på kinden. Sen skulle han ligga på min arm en stund samtidigt som han mös med Picazzo :-)

Nu är det inte så långt kvar tills min fina T fyller 30 år :-) Jag funderar och funderar på vad man ger en 30-åring i present?! Har några idéer på vad han kan tänkas vilja ha, men om ni har nå bra tips får ni gärna hojta till :-)

Önskar alla en trevlig helg!

kram

1 kommentar:

  1. Presenter kan ju vara svårt...men jag brukar tycka att upplevelser är bra att ge bort. Jag gav nyligen bort en chokladprovning i present och en spa resa till en som fyllde år igår. På livit.se finns en massa tips på upplevelser! även på boxexperience.se
    // Martina

    SvaraRadera

Kommentarer