måndag 5 september 2011

Kvällsmys!

Igår avslutade vi helgen på ett riktigt mys-sätt. Vi tände en brasa nere i biorummet/gillestugan, ungarna fick se på Wall-E på bioduken medan jag och T spelade kort, åt ost och kex och mös framför brasan :-) Helgen kunde inte avslutas på bättre sätt!
Idag är det tillbaka till vardag. Ungarna är på förskolan och T på jobbet. Själv sitter jag och väntar på att få mail från min studievägledare så jag vet om jag ska påbörja min engelska-kurs på måndag eller inte. Jag vill så gärna komma igång nu, less på att bara gå hemma och inte ha något att sysselsätta mig med (bortsett från alla hemma-bestyr då vill säga, för de finns det gott om). Medan jag väntar på mailet ska jag ta tag i den enorma tvätthögen som blivit, plocka undan i köket och sedan byta sängkläder i hela huset. Kanske skulle ta och göra en grovrengöring i badrummet uppe också... tåls att tänka på :-P

Men först av allt ska jag börja med lite frukost och lite tv.

Önskar alla en härlig start på veckan.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer