söndag 25 september 2011


Min go-kille har fått sig en "onepiece" idag (från Name it) som han bara älskar! Enda sedan vi kom hem från BC idag så har han inte velat ta av sig den. Jag tycker dessa är urgulliga på ungar och skulle själv vilja ha en att mysa på i här hemma :-)

Förrutom att ha hittat denna till Kevin så har han och jag varit iväg till Kvissle för lite ärenden, vi passade även på att hälsa på Shira som blev lika glad som alltid när man hälsar på henne :-) Sen käkade vi lite lunch. En myspys dag med min lilla älskling :-)

Resten av dagen/eftermiddagen har spenderats i garaget. Jag och T har bytt bromsskivor m.m på bilen. T är fortfarande där ute och kämpar på. Jag var tvungen att överge honom för att stoppa lilleman i badet och om en stund även natta honom. Hoppas gubben inte blir kvar där allt för länge så vi hinner med lite soffmys innan det är dags att sova. Imorgon väntar ju lektion igen på morgonen, sedan ska jag hem och sätta mig med skolböckerna resten av dagen.

Önskar alla ett härligt slut på veckan.

kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer