fredag 16 september 2011

Vardagslivet

Längtar tillbaka till Fårö, Gotland och värmen just nu....
Det har varit klent med uppdateringar här de senaste två dagarna eftersom vardagslivet har börjat sätta igång på riktigt även för min del nu, skola osv. ni vet. Igår var det första eng-lektionen och det gick bra. Hann med ganska mycket på 2½ timme så idag är det bara att fortsätta på samma. Har redan bokat in mitt första seminarie.

Idag ska jag in till stan på coach-mässa för arbetsförmedlingen. Lite tråkigt, men det måste göras tyvärr. Men innan det börjar mitt på dagen så ska jag upp i förrådet och leta fram lite varmare kläder till mig och lilleman. För nu är hösten här, oavsett om vi vill eller inte :-/ Det börjar bli lite kyligare ute.

Ikväll blir det förhoppningsvis lite fredagsmys i soffan med mina fina killar.

Dags att göra sig i ordning.

Önskar alla en trevlig fredag!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer