torsdag 8 september 2011

Lära?


Lilleman tycker väldigt mycket om att sitta vid datorn och spela Bolibompa på svt's hemsida. Är det lärorikt? Jag har inte kollat så där jättemycket på vad man kan spela där på hemsidan men det verkar vara rätt blandade spel. Jag har ju faktiskt Kalle Kunskap också, men jag har inte installerat det på den bärbara ännu, kanske skulle ta och göra det. Kevin tyckte det var jättekul att spela det också, det är dessutom lärorikt :-) Vilket jag tycker är mycket bra!

På bilden ser ni även ett litet hörn av vardagsrummet. Min blomma i hörnet trivs väldigt bra här måste jag säga. Den har växt otroligt mycket senaste månaderna :-) Sen är (så klart) mina dvd-skåp uppsatta på väggen och en massa fina kort på familjen står där på. På tal om kort så ska jag sätta in kort i två svarta ramar idag som jag också tänkte skulle stå där på. T tycker det räcker med 4 ramar men jag tycker det ser så glest ut :-P

Idag väntar bowling med Björn i eftermiddag. Kul ska det bli :-)

Nu lite frukost och sedan ner och hämta tvätten i torktumlaren och vika, vika och vika. Skönt när allt är upptvättat inför helgen så man slipper tänka på sånt när vi är lediga. På måndag börjar iaf min engelska-kurs. Åh vad skönt det ska bli att komma igång igen!!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer