fredag 30 september 2011

Det är mycket nu.
Många motgångar.
Känns som allt går runt, runt och runt hela tiden.
Man får ingen chans att få en paus i eländet och andas ut.
Jag är otroligt tacksam för att jag har min älskade son och min fina sambo iaf.
De är de som får en att orka trots allt negativt runt omkring en.

Har precis kommit hem efter ha lämnat min skrutt med hans pappa. Han ska vara där över helgen och så kommer han hem på söndag igen.

Så i helgen är jag och T barnlediga, så att säga. Men med tusen saker att göra så kommer det knappast kännas som "ledighet". Idag efter att jag hämtat T på jobbet bär det iväg till förrådet för att fylla släpvagnen med så mycket som möjligt.

Sen är det fullt upp hela dagen imorgon... jag håller tummarna för att det ska gå så bra som möjligt med allt.

Dags att göra lite nytta.

Önskar alla en mysig fredag och en trevlig helg :-)

kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer