torsdag 8 september 2011

Favoritbloggar!

Jag tänkte ägna några inlägg till att skriva om mina favoritbloggare. En per inlägg. Det behöver uppmärksammas just för att de är såååå himla bra av olika anledningar. Först ut skulle jag vilja skriva om Jenny.

Hennes bloggadress: http://jennyn.se/

Första gången jag träffade Jenny var när jag var 18 år (om jag minns rätt). Hon var ett ex till min dåvarande pojkvän. Vi har ganska många gemensamma bekanta men det var inte förrän jag började läsa hennes blogg 2009 som jag förstod vilken underbar person och bloggare hon är. Hon är en driftig, jordnära tjej som skriver en salig blandning av inlägg men med mest inriktat på barn och familjelivet.

Hon är en av de som var med och startade upp mammabloggalan (som gick av stapeln i maj 2011). Hon var också den som startade måndags-listan som blivit väldigt uppskattad av andra bloggare.
Hon har garanterat gjort mycket annat som jag glömt att nämna här men jag tycker absolut att ni ska gå in och läsa hennes blogg.

Tack Jenny för din härliga blogg!
Jag har varit en trogen läsare och det kommer jag absolut fortsätta att vara.

Kram till dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer