torsdag 1 april 2010

Alldeles strax..











bilderna är från farmors 80 års fest :)

.. bär det av söderut :)
Eftersom vi ska spendera hela påskhelgen nere i Gimo/Östhammar så kommer det nog bli dåligt med uppdateringar men någon under helgen ska jag nog hinna med.

Det ska bli riktigt härligt att vara "hemma" ett par dagar. Jag saknar dem allihopa så mycket ♥ Inget är så bra som ens familj & vänner. Jag ska verkligen passa på att njuta av deras sällskap för vem vet när man kommer få tid över att åka söderut igen? När butiken är öppnad kommer jag bara ha en ledig dag per vecka och då hinner man inte åka hem till Gimo. Så det kommer bara bli när det blir långhelger med röda dagar osv.

Så nu vill jag passa på att önska er alla en GLAD PÅSK
och en trevlig helg.

2 kommentarer:

  1. Oj, kul med egen butik, blir det inredning eller annat?
    Men att jobba sex dagar i veckan när du har ett så litet barn känns inte det jobbigt?

    SvaraRadera
  2. Det är klart det känns jobbigt, det gör det oavsett om jag jobbar 4 eller 8 timmar om dagen. Men allt jag gör gör jag för att kunna försörja mitt barn.

    SvaraRadera

Kommentarer