onsdag 28 april 2010

Leverantörer!

Sedan jag sist skrev om vilka leverantörer jag har så har den listan utökats lite grann :) Så jag tänkte att jag skulle skriva en ny lista på de leverantörer som jag kommer ha produkter ifrån i min butik.

Dixie
Cult Design
Interstil

Caniche
Little Studio
Anna Ileby
Manzana

Mairo
Ommdesign

Jag väntar fortfarande på svar från några till leverantörer så det kommer utökas ännu en gång förhoppningsvis. Har ni några önskemål på produkter som borde finnas i butiken från någon av dessa leverantörer är ni välkomna att maila mig och berätta detta.

Här hemma är vi fortfarande sjuka :( Lilleman ligger och sover i våran säng för tillfället och jag håller på att baka bröd. Fick ett jättebra recept av Emma när jag var i Uppsala i helgen ;)

Hoppas alla har en toppen onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer