onsdag 21 april 2010

Onsdag :)

min prins :)


Idag är det onsdag och det innebär att Anders är ledig då han har jobbat alldeles för många timmar den senaste tiden. Han är verkligen värd en ledig dag min älskling :) Så idag på lunchen ska vi gå ut och äta för att fira min födelsedag som infaller under morgondagen. I helgen är jag ju bortrest så jag skulle få min present när jag kommer hem. Undrar vad det kan vara... :-P

Annars idag är det lite arbete som ska göras. Jag behöver ringa lite samtal och skicka lite mail. Tänkte även försöka hinna med en grundlig planering inför inköpet av butiksinteriör. Skoj :)
Sist men inte minst så har vi tvättstugan hela dagen.. det måste göras. Annars har jag inte rena kläder tills jag ska till Uppsala och det går ju bara inte :-P

Nu ska jag sparka igång resten av familjen också. Lilleman är vaken iaf. Han sitter vid Anders dator och tittar på Mora träsk :) I övrigt så är hans favoritsång "Bä bä vita lamm" men när han sjunger den kör han hårdrocks-metoden, det låter för skoj :)

Trevlig onsdag!
önskar en 23-åring!

1 kommentar:

Kommentarer