måndag 26 april 2010

Måndagslista

Jag känner att jag verkligen behöver göra en måndagslista idag när man är sjuk och allt inte går som man vill. Så idag är jag extra glad för att:

Jag äntligen har fått mitt kontonummer och b.g-nummer från banken så att jag kan börja göra affärer ;)
Jag hade en underbar helg hemma i Uppsala med de finaste vännerna Emma & Rasmus!
Halsen gör lite mindre ont och inga vita prickar i halsen så det var inte halsfluss den här gången. Jippiiiiii!!
Jag kom hem till ett städat och rent hem igår. Snälla, underbara sambo :)
Min lilla skrutt är helt underbar fast han är mitt uppe i sin 3-årstrots, hehe.
Älsklingen ska köpa med svart färg hem efter jobbet så jag kan måla våran bänk på balkongen.
Solen lyser, det är varmt och skönt utomhus.
Jag fick idag veta att en person ur mitt förflutna, som en gång betydde otroligt mycket för mig, ska bli pappa vilken dag som helst. Ett stort grattis till honom!

Nu ligger lilleman och sover en stund. Jag fick hämta honom från förskolan vid 13-tiden då han hade vaknat med feber efter sin tupplur. Han är lite hängig men på gott humör ändå :) Hoppas han mår bättre när han vaknar. Mammas lilla älskling...

Jag ska passa på att plocka ur väskor och påsar efter helgens resor.

Trevlig måndagskväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer