fredag 30 april 2010

Fy f*n vad härligt!


Har precis kommit innanför dörren efter en mycket härlig morgonpromenad på 4,34 km. Inte så där jättelångt kanske men jag är ändå stolt över mig själv eftersom mina vanliga morgonpromenader brukar vara ca 1,8 km bara. Imorgon ska jag istället gå 5 km iaf, det handlar ju faktiskt bara om 660 meter extra.
Jag har iaf kommit fram till att jag behöver skaffa mig ett par ordentliga skor att gå i för innan jag hade kommit halvvägs hade jag fått skavsår uppe på en tå :( Nej nu är det slutgnällt!

Nu blir det frukost bestående av en skål Ica's Gott Liv - Müsli och yoghurt, ett kokt ägg och ett glas citronvatten :)

I övrigt idag så är det uppsats-skrivning, grillning på förskolan och lite bänkmålning på schemat :)

Hoppas ni har en härlig VALBORG!
ps. Grattis kungen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer