tisdag 13 april 2010

Så vad händer idag då?


Tisdag idag.. fortfarande inte nåt reg.bevis i brevlådan. Mutter! Men jag kom på att jag behöver ju faktiskt fixa allt med banken innan jag behöver reg.beviset. Banken är prio ett just nu och där får jag inget gjort förrän imorgon tidigast. Så vad är det som gäller idag? Jo historian ska jag lägga ner lite energi på tänkte jag. Förhoppningsvis boka in ett seminarie eller två på fredag efter kommunikationen.

Ja just ja.. på kommunikationen på fredag ska jag hålla ett muntligt tal :/ Jag kom i någon grupp där jag knappt känner igen en enda person. Bra eller dåligt? Nja.. jag vet inte faktiskt. Men det ska bli skönt att få det överstökat.

Jag har lite pappersgöra idag också + lite mer städning. Ikväll ska vi försöka bära bort garderoberna från sovrummet. Åh vad härligt det ska bli! Det lär bli luftigt här inne utan de bamsingarna :) Bilder kommer när det är klart här inne. Det behövs tapetseras först och främst...

Aja.. bara en massa goja nu.

Ha en toppen tisdag hörrni ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer