tisdag 6 april 2010

Dåligt..


.. med uppdatering idag men jag har haft fullt upp.
Nu är jag dessutom för trött för att skriva nåt intressant att läsa.

Eller en sak jag kan iaf nämna och det är att jag (läs Anders) har fixat ett toppen kontrakt på lokalen som jag ska ha butiken i :) Förhoppningsvis skrivs det på i nästa vecka och jag får tillgång från och med 1 maj!

Jag kan fortfarande inte riktigt förstå att allt det här händer?! Jag går runt som i någon slags dis och väntar på att det ska klarna. Men för att försöka sätta ord på mina känslor ang. detta kan man sammanfatta det ungefär så här; GLAD, rädd, Lycklig!, ledsen, förvånad, Motiverad (till tusen) och orolig.
Glad för att det här är precis det jag vill.
Rädd för att jag inte riktigt vet vad som väntar mig.
Lycklig för att jag har fått en chans att förverkliga en av mina absolut största drömmar.
Förvånad för jag trodde aldrig att jag skulle få chansen att göra detta.
Motiverad för att detta är min dröm!!
Orolig för att allt ska gå åt helvete.

Men viktigast av allt är att jag vet att jag inte kommer ångra mig. Oavsett om jag går i konkurs efter bara något år eller kommer få driva den här butiken resten av mitt liv så vet jag att jag har gjort det. Jag kommer aldrig behöva tänka; "tänk om jag hade vågat öppnat en butik". jag kommer aldrig ångra mig att jag satsade på min dröm oavsett var den tar mig i framtiden. Det här är det jag vill göra och jag ska göra det!!

Oj det blev ganska långt ändå det här..

Men nu blir det sängen med min fina fästman.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer