måndag 12 april 2010

Lite smakprover



Här ovan ser ni produkter från Dixie, Cult design och Manzana. De är tre av de leverantörer som är klara men det är som sagt bara ett smakprov...

Bild 1 är de härliga plåtburkarna som är otroligt populära!
bild 2 ser ni cult designs "Gracilis" som blivit väldigt efterfrågad.
På den tredje bilden har ni manzanas fina betong-insekter. De är en personlig favorit.
Bild 4 är betongkrukor från Dixie, även de är riktigt snygga.
sista bilden ser ni en plåtpall från Manzana. Plåtmöbler är väldigt populära nu i och med "industrialiseringen" i våra hem.

Jag själv är väldigt svag för att blanda modernt med lite mer rustika saker av betong och plåt, så detta kommer ni få se mycket av i butiken till en början. Sedan kommer det komma in mer textilier, ljuslyktor och lite förvaringsgrejer i olika material.

Idag hoppas jag att jag får mitt reg.bevis så att jag kan börja "på riktigt" så att säga. Tiden börjar bli knapp och jag har mycket att stå i. Prio ett just nu är nästan att få allt klart med lokalen så att jag kan börja planera interiör till den + att fixa det som ska fixas där så det är klart när de första produkterna börjar ramla in :-) Kul är det iaf och jag längtar till i juni!

Nu ska jag hoppa in i duschen så dagens startar på riktigt.

Ha en toppen måndag allihopa!
Solen lyster utanför mitt fönster - härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer