onsdag 7 april 2010

Härligt väder


Idag har vi sol och det är riktigt skönt utomhus. Så idag tänkte jag hämta skrutten lite tidigare (svårt att koncentrera sig på skolarbete eller jobb när det är så fint väder utomhus) och när vi kommit hem ska skrutten få cykla lite medan jag passar på att städa upp lite här utanför. Efter vintern behövs det sopas, röjas och göras fint även när man bor i hyreshus. Jag tycker sånt är kul och jag gör det mer än gärna fast jag egentligen inte behöver ;)

Men innan jag hämtar skrutten ska jag ringa en leverantör och se om jag kanske ska få sälja hennes produkter i min butik ;) Jag ska även skriva lite på nästa historiauppgift som jag inte kom så långt med igår. Jag borde även börja ta tag i mina uppsatser, den ena ska lämnas in v.16 och jag har inte ens påbörjat den :/ hjälp! Men nu hoppas jag iaf att jag ska få hålla mig frisk så att jag hinner med mig. Efter alla sjukdomar som varit har jag kommit efter i skolan och att samtidigt starta upp ett företag tar tid. Jag gör så gott jag kan, men ibland är det inte tillräckligt. Sånt är livet.

Nu ska jag sätta igång med ovanstående så jag kan hämta lilleman snart :)

Hoppas ni har en toppen dag och att alla i vårat avlånga land får en chans att njuta av solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer