lördag 10 april 2010

Lördag


Hann inte med någon uppdatering igår.. jag hade pappersgöra upp över öronen. När kvällen kom var det tänkt med en myskväll för mig och Anders men vi fick inte vara ifred tyvärr. Så det ska vi ta igen ikväll. Men innan dess ska jag och Mickan ha en tjejkväll, först middag sedan bowling ute i Birsta :) Det ska bli kul!

Nu har allt verkligen börjat komma i rullning med företaget. Dock väntar jag på mitt reg.-bevis för att kunna göra de affärer som är nödvändiga. Även ett eller två besök på banken väntar. Men allt är så roligt och jag ser mer och mer fram emot att få sätta igång på riktigt.

Snart dags att göra sig i ordning och sedan ska hela familjen ta en promenad :) Härligt!

Hoppas alla får en trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer