torsdag 22 april 2010

jobb & födelsedag!


Gårdagen var helt underbar. Vi fick så mycket gjort och vi somnade nog på 2 röda när vi väl la oss i sängen. Lite seg så här på morgonen men har fått en massa fina grattis pussar/kramar/hälsningar som gjort att man piggnat till lite grann :)

Resten av dagen består av jobb, jobb & jobb. Jag har mycket att göra men har fortfarande inte fått papperna från banken så det går lite segt på den fronten just nu. Har iaf en massa mail att skicka och en massa telefonsamtal att ringa till leverantörer. Men shit alltså! Det är bara 1½ månad kvar tills jag ska öppna. Hur i f*n ska jag hinna? I värsta fall får jag skjuta på öppningen en vecka eller två. För jag vägrar öppna när det är halvklart!

Jag ska även idag ge mig in på det här med kassaregister-sökning :/ Det är så trist rent ut sagt för det är en djungel och man har ingen aning om vad man ska gå efter. Men jag tror jag börjar rikta in mig på en viss sort och då blir det iaf lite lättare :)

I övrigt så är det alltså 24 år sedan man titta ut mellan matcherna i hockey-vm 1986 :) Mer om mina 24 år kommer senare ;) haha

Trevlig torsdag på er!
önskar en glad 24-åring!!

1 kommentar:

  1. Grattis på 24 årsdagen!!! Hoppas du får en underbar dag med din söta familj. Kram Frida

    SvaraRadera

Kommentarer