fredag 30 april 2010


Invägningen är klar. STARTVIKT: 62,5 kg
Mitt mål: Att må bättre fysiskt och psykiskt. All viktnedgång är bara ett stort plus! Jag vill orka mer än vad jag gör idag.

Tid: 8 veckor från och med idag.
Mål-datum: 25 juni 2010. Midsommarafton!

Jag kommer inte gå ut så hårt med motionen till en början eftersom jag fortfarande har en förkylning i kroppen. Men det blir iaf en promenad nu på morgonen och även en promenad mitt på dagen. Där i mellan får det bli lite enklare saker.

Kom igen nu! Desto fler som gör det desto roligare blir det!

2 kommentarer:

  1. Blir lite avundsjuk. En annan tränar 5 dagar i veckan, går en timmes morgonpromenader innan frukost, unnar sig aldrig förutom en dag i helgen... Ändå sitter jag fast på 62 kg... :D men men, det är min idealvikt kanske? Lycka till gumman! Kram

    SvaraRadera
  2. Om du tränar 5 dagar i veckan så är nog det mesta av de där muskler och muskler väger mer än fett ;) Så du ska vara stolt över dina 62 kilo för du är skitsnygg!
    Tack så mycket :) Kram

    SvaraRadera

Kommentarer