söndag 4 april 2010

En liten kort..

..hälsning här ifrån Uppland :)

Jag har det underbart här nere och det är så otroligt roligt att träffa familj, släkt och vänner.
Tyvärr ser det inte ut som om jag hinner träffa alla som jag ville, men tiden räcker inte riktigt till. Imorgon direkt efter frukosten bär det av norr ut igen, hem till kära norrland.

Jag tänkte lista lite över resan som en slags sammanfattning. Mest...
Mysigast - jag kände min lilla "syster"-bebis sparka i Emmas mage. H*n gav mig en riktig omgång med rumpa och fötter. Helt otrolig känsla!
Godast - Lasses stek vi åt till middag idag.
Sötast - Lilla Ludde som jag fick mysa en snabbis med hemma hos Björn och Malin.
Trevligast - Våran dag ute i (nästan) Hammarskog med Lasses barn och barnbarn. Kevin hade jättekul tillsammans med de fyra barnen :)
Finast - Min lilla skrutt som är en underbar pojke som jag älskar över allt annat!
Romantigast - Jag & Anders förlovar oss idag den 4/4 :) (vi har varit tillsammans 1½ år idag)

En underbar resa kort och gott.

Hoppas alla ni andra har haft en underbar påsk!
På tisdag ska jag börja jobba stenhårt inför min företagsstart, glöm inte att följa med på min resa här på bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer