fredag 23 april 2010

På väg...

mot Uppsala snart :) Väntar på att svärmor ska komma sen bär det iväg söder ut. Det ska bli helt underbart att spendera en hel helg hemma hos Emma & Rasmus! Sedan kommer man träffa en massa annat roligt folk hemma hos dem under "öppet hus" som är hela helgen. Hoppas jag får känna bebis sparka igen också :) Mys!!

Idag hinner jag antagligen en tur in till stan (Uppsala alltså) då Emma ska på ett möte mitt på dan. Så då ska jag passa på att njuta lite. Det var år och dar sedan jag gick på stan i Uppsala. Saknar det lite grann även fast Sundsvall är en mycket mysigare stad.

Men nu har jag bråttom känner jag. Ska klä på lillskrutten också som ska spendera helgen i Stockholm hos Christer. Det ser han fram emot :)

Jag bjuder på en bild från vårat budget-renoverade sovrum. Jag hade lust att göra om och få det lite nytt så här ser ni först före- och sedan efterbilder:

Före:

Efter:


Hoppas alla får en toppen helg!
det tänker jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer