torsdag 1 april 2010

Lite omgjort




Här kommer bilderna jag lovade tidigare men som inte gick att ladda upp.
På första bilden kan ni se den andra hyllan + de nya gardinerna i vardagsrummet. Jag bytte även ut de vita krukorna mot svarta för att följa den nya kontrasten.
De svarta gardinerna är från Hemtex och finns i olika prisklasser beroende på materialet. Dessa kostar 249 kronor (om jag minns rätt).
De svarta hyllplanen heter EKBY VIKTOR och kostar 29 kronor styck. Konsolerna till hyllorna heter EKBY VALTER och kostar 19 kronor styck. Både hyllplanen och konsolerna kommer från Ikea.

Bild nr.2 är på våra fina dvdskåp som jag är väldigt nöjd med och våran fina tavla på Vänner :) Bästa serien någonsin!
Skåpen är egentligen badrumsskåp med glashyllor i, men vi använder dem för våra filmer istället och det funkar alldeles utmärkt. Tyvärr finns inte skåpen kvar att köpa på Ikea.

Sista bilden är från köket med våran nya tavla som passade mycket bättre in än min marimekko moments som satt där innan. (Tavlan sitter på väggen nu men har inte tagit ngt kort på det).
Bilden heter BILD (fr. Ikea) och kostar 99:- och ramen (också fr. Ikea) heter NYTTJA (den har jag målat om själv för den fanns inte i svart på våran Ikea varuhus) och kostar 79:-.
De gula stolarna på bilden heter HERMAN och de hittade jag på Ikeas rea avdelning för endast 19 kronor styck (ordinarie pris 139 :-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer