torsdag 8 april 2010

Avslöjandet!

bild lånad från Helt Enkelt Hos Mig

Detta kommer avslöja vad jag kommer ha för slags produkter i min butik (fast jag tror att de flesta redan har listat ut det faktiskt): I augusti ska jag åka på FORMEX i Stockholm och mingla med en massa branschfolk. Underbart! Jag har velat åka på Formex i flera år och nu äntligen får jag för jag tillhör nu mera den branschen ;-) Men för er som inte vet vad Formex är kan jag berätta att det är en fackmässa för nordisk inredningsdesign.

Nu är det säkert många som undrar vilja leverantörer jag kommer att ha i butiken? Ja det är ännu en sak ni får klura på ett tag för jag vill inte avslöja något innan det är 100% klart :-) Men det borde det vara inom en snar framtid.

När det gäller företaget sitter jag just nu och väntar på att få hem massa papper som ska skrivas under, boka tid för att skriva hyresavtalet på lokalen, ringa runt till några leverantörer och att få klart med mitt namn som jag ansökt om. Mycket spännande saker som händer :) Följ med!
Jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer