onsdag 14 april 2010

wiihooo!


Nu är mitt företag registrerat och klart! Jag är nu mera EGEN FÖRETAGARE! Namnet på mitt företag blev, som jag önskade, Jonnas Hörna, vilket även kommer vara namnet på butiken. Det passar så ypperligt eftersom lokalen ligger i en hörna ;)
På tal om lokalen så ska det idag bokas tid för kontraktskrivning på den. Förhoppningsvis blir det i början av nästa vecka, då ska jag även passa på att mäta lite i lokalen och knäppa lite kort så ni också får se vad jag har att jobba med framöver.

Idag ska jag åka in till skolan och ha möte med min lärare Eva. Hon är en av de bästa lärare jag någonsin har haft. Hon ger en energi att klara av det mesta. Förra terminen hade jag henne i Historia A och tack vare henne och hennes upplägg av lektionerna fick jag ett MVG i Historia (ja lite tack vare mig själv också så klart, haha).
Efter mötet i skolan ska jag, beroende på vad klockan är, åka ut till Birsta och betala våra förlovningsringar som är på ingång :) Vi gjorde det lite annorlunda; eftersom ingen av oss tycker om guld valde vi att ta Titanringar (då finns det ingen risk att man har sönder dem heller haha) och vi valde även att gravera dem på utsidan istället för på insidan. Det kommer bli riktigt häftigt. Ni får se bild sen när vi fått hem dem :)
Om tiden inte räcker till för att åka till Birsta ska jag åka hem och sätta mig med historiaböckerna igen + att öva inför min muntliga presentation i Kommunikationen på fredag.

Måste även berätta att jag ska göra en STOR förändring imorgon. Med mig själv :) Jag kände att jag ville göra något drastiskt nu när mitt liv håller på att förändras så radikalt. Det blir nog häftigt med iskallt hår och varma bruna ögon ;) hehe

Nu måste jag packa ihop det sista och gå till bussen.

Ha en toppen onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer