torsdag 15 april 2010

Hjääälp!

Ska jag eller ska jag inte "go blondie" idag? Jag vill ha ala Josefin Craaford färg på håret. Så där iskallt och coolt, inte blondinbella-ljummet-kiss-gult. Jag tycker det passar bra när man är korthårig och lite "frissig". Sedan är det ju lite coolt att ha iskallt, nästan vitt hår när man har mörka bruna ögon.

Jag frågade Anders (you did WHAT?) vad jag skulle göra. Varför frågar jag honom för? Först sa han; "Jag tycker du är fin som du är, du passar bra i mörkt hår."
När jag sedan velar och frågar honom igen säger han; "Men du gör som du vill. Jag älskar ju dig oavsett hårfärg för du är ju fortfarande samma person."
Gulligt, Ja! men inte direkt den hjälp jag ville ha...

Så nu sitter jag här och velar. Men visst är det jäkligt coolt?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer