lördag 17 april 2010

Natti

jag & min kärlek


Har inte hunnit uppdatera under dagen tyvärr, nu är jag redo för att inta sängen med min fina fästman som jag saknat så otroligt mycket idag!

Har hunnit med ganska mycket annat förrutom bloggen idag; skola, varit matematiklärare (jag kanske skulle omskola mig till lärare om det går åt helvete med butiken. Det är faktiskt jäkligt kul), varit på stan och hittat nya jackor till två familjemedlemmar, hämtat lilleman, varit ute och lekt, gjort (läs köpt) middag, haft soffmys med min fina son som är världens mysigaste och sedan haft soffmys och tittat på film med min Anders. Produktiv dag måste jag säga.

Imorgon väntat premiärgrillning på Tunavägen :) Min älskade mamma kommer imorgon också. Underbart! Den här helgen kommer bli toppen.

På tal om helger så längtar jag som en tok till nästa helg när jag får åka hem till Uppsala och umgås med Emma och Rasmus en hel helg. Det ska bli så kul!

Nu sängen.
Återkommer imorgon med lite fler bilder på kommande produkter i butiken ;-)

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer