lördag 1 maj 2010

Lördagsmorgon :)


Härliga lördag är här! Åh vad skönt med helg.
Idag har vi en familjedag framför oss. Mitt på dan ska vi åka in till stan, killarna ska titta på någon lastbil- och bilutställning en stund medan jag ska ner på stan och handla lite grejer till företaget. Sedan hoppas jag på att det blir en tripp till Birsta för att inhandla växter till våra krukor på balkongen. Det är ju faktiskt maj nu ;)

I eftermiddag hoppas jag på att vädret tillåter oss att grilla lite. Det skulle smaka riktigt gott med lite grillade grönsaker, kyckling och en kall grönsallad :) Mums!

Gårdagen var mycket seg kan jag lova. Kroppen ville inte riktigt orka med och jag fick lägga mig för att vila en stund mitt på dagen. Men sedan bar det iväg till förskolan där vi grillade korv, mysigt :) Sedan hem och mysa soffan resten av kvällen, helt underbart efter den här veckan.

Men nu är det dags för morgonpromenad. Idag ska jag iaf gå 5 km :-P hehe. Jag har världens träningsverk från igår men det är bara att bita ihop. Men först ska jag upp på vinden och kolla om jag har några träningsskor i någon låda där uppe så jag slipper mera skavsår :/

Hoppas ni får en toppen lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer