söndag 30 maj 2010

Morsdag!


Idag är det morsdag. Jag hade gärna velat firat min älskade mamma idag men med ett avstånd på 30 mil blir det svårt. Men hon finns i mina tankar och hon vet hur mycket hon betyder för mig, idag och alla andra dagar på året.

Jag fick en stor puss på kinden från min älskade son idag :) Det är värt mer än alla presenter i hela världen. Min lilla skatt som jag älskar så mycket. Jag kan ibland (fortfarande) komma på mig själv att tänka; "är jag verkligen någons mamma?". Ja det kan vara svårt att greppa en sådan sak för det är så otroligt stort.

Grattis till alla underbara mammor där ute.

Den här filmen la jag upp för några år sedan, just på den här dagen. Jag tycker den passar så bra, för vi mammor blir ju firade just för att vi är mammor till våra små älsklingar. Klicka på ordet "filmen" som gör att du kommer till youtube-klippet.

Godkväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer