onsdag 5 maj 2010

Logga & butiken

Nu tror jag att jag äntligen är klar med min logga. Jag har gjort säker 10-15 stycken olika men nu måste jag nöja mig för jag måste nämligen få den tryckt till skylten ganska snart. Så här ser den ut iaf:
Fast på skylten kommer antagligen inte "mönstret" bakom texten att vara med, fast jag vet inte. Vad tycker ni? Däremot kommer exakt denna logga finnas nere i butiken, antingen på kassadiskens framsida eller på väggen bakom kassan. Där har jag inte heller bestämt mig. Men på tal om det, jag kom på att jag har lovat att visa bilder från lokalen så det ska jag så klart göra nu :)

Välkommen ner i min butik!

I öppningen så går man in till köket och personalutrymmet.

Den här delen ligger till höger om trappen när man kommer ner.

Det här är till vänster om trappen.

Det som ska göras är att måla alla väggar och spaljen vid trappen ska bli vit och det ska byggas en kassadisk. Tror ni jag hinner till den 12 juni? hehe. Ja det återstår att se ;)

Nu ska jag umgås lite med min bonusdotter som jag inte träffat på nästan två veckor :)

Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer