söndag 16 maj 2010

Inte igen!!


Kevin ska tillbaka till förskolan imorgon och vem har blivit sjuk nu då? Jo JAG så klart. Det har varit så här hela vårterminen.. först varit hemma med sjukt barn och sedan blivit sjuk själv. Men vi har aldrig haft liknande symtom så jag tvivlar att jag fått det av Kevin. Väldigt mysko och väldigt väldigt frustrerande. Men nu är det bara att bita ihop och köra på. Tiden är knapp och det är mycket som ska hinna med.

Idag har Anders byggt min kassabänk som jag imorgon ska spacka, måla och fixa. Imorgon ska även kassaapparaten levereras, toppen! Det är mycket nu som händer men det är så kul :))


Nu ska jag hoppa in i duschen och hoppas på att en massa baciller spolas bort med vattnet. Sedan ska jag leva på isglass (som lindrar min onda hals) och mysa i soffan resten av kvällen.

Måste bara säga att jag har haft en underbar helg. Tack alla fina som varit med och förgyllt den :)

På återseende!
Återkommer imorgon med fler bilder från butiken bland annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer