torsdag 20 maj 2010

Jag lovade..

..faktiskt Anders att jag inte skulle sitta vid datorn hela kvällen och jobba utan istället ligga i soffan och ta det lugnt. Men det har ändå blivit en stund här, kan bara inte låta bli. Och nu tänkte jag uppdatera här en snabbis innan jag ska ut med hunden och sedan krypa ner under täcket.

Jag tänkte att jag skulle visa upp lite av mitt Cult-sortiment jag har i butiken.
Det är inte lite grejer om man säger så.. puuuh!
Men jag har koncentrerat mig på Change-serien och en storlek ur kub-serien. Det är roligare att ha mycket av en sort än lite av många olika.

Jag ville ta med mig en av varje hem egentligen :) hihi. Älskar Cult! De har så mycket snyggt :)



Förrutom att ha pockat upp en massa cult-varor idag har jag även målat ännu en vägg, varit och hälsat på min bonusdotter som fått vattkoppor, tvättat hemma, lagat lunch och handlat.

Imorgon bär det av till skolan :) Kul! Ska träffa Sabrina och kanske följa med henne ut till Birsta för att kolla när hon har audition för Birsta City-live. Men innan dess ska jag ha muntlig presentation i Kommunikationen.

Ses imorgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer