måndag 10 maj 2010

Vecka efter vecka

Det blir dåligt med uppdateringar just nu när man stressar runt som en galning hela tiden. Kevin blir ju hemma hela den här veckan iaf, jag hoppas han är kry så han kan gå tillbaka till förskolan nästa vecka. Själv försöker man hinna med att ta hand om honom, fixa med hemmet, plugga och göra i ordning i butiken samtidigt. Men det kan ju vilken vettig människa som helst förstå att det inte går.

Idag har jag hunnit med att varit på Skatteverket plus avverkat ca 2 timmar i butiken där jag har målat och skruvat Ikea-möbler. Tänkte visa er lite bilder men kameran ligger alldeles för långt ifrån datorn och jag är slö nu :-P Sömnen har blivit lite lidande med en prickig-son som gärna stökar på. Igår natt fick jag sova i hans säng hela natten... så kan det vara.

Men nu ska jag krypa ner bredvid lilleman i våran säng för han har tydligen bestämt sig för att sova där inatt. Mysigt med lite sällskap nu när Anders jobbar natt :)

Jag återkommer imorgon med ett lite roligare inlägg MED bilder.

Hoppas alla haft en bra start på veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer