onsdag 5 maj 2010

Bollen rullar...


Strax bär det av ner till butiken. Nu ska det börja städas och fixas :) Och imorgon blir det ikea för hela slanten. Fasiken vad roligt det är :)
Igår gjorde jag även mina första beställningar. Den ena beställningen var från Globen (riktigt häftiga lampor till bra priser) och den andra från Interstil (härliga inredningsdetaljer). Idag när jag kommit hem från butiken ska jag beställa kassaregister m.m. för att hinna få dem till öppningen.

Imorgon har jag även möte på NFC för att gå igenom lite skatter osv. Så skönt att veta att man har någonstans att vända sig om det är något man undrar. Jag ska även på ett info-möte den 17e på Skatteverket. Wonderful.

Livet leker just nu, skönt att den här veckan verkar ha positiva besked med sig med tanke på hur förra veckan var. Man lever bara en gång och man måste göra det bästa av det istället för att tänka negativt, hänga upp sig på småsaker och annat tjaffs.

Jag är så glad att jag har min fina underbara sambo i mitt liv. Han är ett underbart stöd i allt.

Nu ska vi dra.
återkommer med bilder från butiken lite senare idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer