onsdag 26 maj 2010

Fynd!

Gjorde lite fynd när jag var iväg. Bland annat en fin lampfot som föll i smaken. Sedan fann jag även en mycket fin fotölj som jag föll pladask för. Den har jag dock reserverat och hoppas att min kära sambo har lust att följa med och hämta lite senare idag :) Den ska målas och kläs om så kommer den bli som ny! Självklart kommer både lampan och fotöljen att finnas i butiken för försäljning när de är klara.

Nu har ni kanske förstått att jag har en liten "knorr" på min butiksidé. Det är inte bara nya saker utan även nygamla saker som ska säljas i butiken. Dessa kommer så klart att variera kraftigt beroende på vad för saker jag kan komma över och göra i ordning. Men alltså till butiksstarten kommer iaf fotöljen och lampan finnas där för att beskåda och förhoppningsvis så är det någon som gillar dem och vill ha dem i sitt hem :)

Lite mat i magen behövs nog nu skulle jag tro..

Imorgon får jag äntligen min kassaapparat :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer