lördag 15 maj 2010

Nytt i butiken!




Alla saker är uppställda lite provisoriskt då jag självklart ville packa upp alla lådor (men även för att kontrollera att alla saker var hela och fina). Jag kommer säkerligen flytta om alla saker tio-tjugo gånger innan jag är nöjd inför öppningen ;-)

Idag blir det Birsta igen för att handla mer inredning till butiken (+byta lite som vart fel) och köpa tapeter och byggmaterial för kassabygget som min älskade sambo ska fixa idag :) Imorgon hoppas jag på att hinna måla loggan på kassan.

Måste säga att min kära svåger kom med en helt underbar idé igår. Sen han sa det så har jag inte kunnat släppa den idéen så jag "måste" nog ta och fixa det :) Ni får se vad det är snart förhoppningsvis. Måste bara kolla att budgeten håller för det.

Hoppas ni alla får en toppen lördag!
Det tänker jag ha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer