lördag 29 maj 2010

Min skrutt



...ligger och sover sött här bredvid mig nu. Mammas lilla älskling! Han har gått och blivit så stor känner jag. Det är som om allting händer på en gång och som mamma hinner man inte alltid med i svängarna.

Anders har åkt iväg med Christer och Andreas, när han kommer hem är det dags för mig att åka ner och jobba lite. Endast två veckor kvar till öppning nu, så spännande! Jag hoppas ni är många som dyker upp. Ni vill ju inte missa mina fina öppningserbjudanden, tro mig ;)

Förmiddagen har spenderats med att städa i husen här på Tunavägen. Alla (läs nästan) har hjälpt till och som tack av hyresvärden bjöd han på hamburgare som jag och Ingrid grillade på. Härligt väder har vi fått också, riktigt skönt :)


grannar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer